Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~stemo | użytkownik

imię i nazwiskoKamil Stępień adresLublin/Puławy zarejestrowany19.12.2007 @23:27:27 ostatnio na stronie23.01.2011 @00:47:04



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.stemo.pl Gadu-Gadu8656780
digarty0 komentarze1192 posty na forum1

komputer / sprzęt
aparat fotograficzny posiadam też

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tomaszstojek    11.05.2009 @23:13:04
Normalnie genialnie tu
~anancy    03.05.2009 @21:06:49
hej fajne portfolio. Dołączę się do grona podglądaczy
Ps. Może kiedyś uda nam się razem pofocić??
_______
"It's not the camera, but who's behind the camera"
~aniut    18.04.2009 @02:28:07
no przeciez ja nie mowie ze nie robie bledow - robie ich pewnie wiecej niz Ty. ale tak to juz jest ze czyjes zawsze latwiej zauwazyc, nawet jesli mam gorszą galerię. A poprostu chcialam wskazac na to co mogloby byc w tym zdjeciu lepsze - to konstruktywne mysle pozdr
_______
też was denerwuje jak ktoś ma tu wpis: zapraszam do mnie?
~JediMasteR    25.03.2009 @19:44:48
Widzę, że sporo osób przygodę z fotografią zaczynało od Digarta . Miłego dnia!
_______
I've been waiting for you. We Meet Again At Last. The Circle Is Now Complete. When I Left You, I Was But The Learner. Now I Am The MasteR.
~Trrruta    18.02.2009 @22:31:42
świetna galeria! uchwyciłeś nawet moją koleżankę aż jej zazdroszczępozdrawiam!
_______
milczenie czasem powie więcej. nie pochwali. nie obrazi. ale będzie.
~kazald    03.01.2009 @20:38:29
za przedmówczynią: koniecznie wstaaaw coś nowego
~magdz    22.12.2008 @22:12:48
wstaaaaaw cos nowego ; )
-remik    09.11.2008 @22:29:58
efekt mgiełki zamierzony
~kaziu73    07.11.2008 @15:57:19
nareszczcie era szumu na moich fotkach dobiegla końca jesli chodzi o body to dal mnie swietne nie bede pisal o pierdolach typu za "mala rozdzelczosc wyswietlacza" bo body ma robic fotki a nie pokaz slajdow na swojej tylen sciance... a szybkosc....mmhmm :P
_______
zapraszam do mnie
nie dziękuj...skomentuj

~FemmeNikita    07.11.2008 @11:46:35
Generalnie klejenie jest dobre, sama praktykuję Po prostu w tym konkretnym przypadku jakoś tak... subiektywne odczucie
portrety - jakoś tak wyszło
_______
"Cały czas myślę, że to taka zabawa i myślę, że wszyscy na świecie tak myślą"
~kazald    26.10.2008 @11:04:23
jeszcze ją kiedyś doklikam:p
~2dotty    25.10.2008 @01:21:22
...W sensie wspólnych zdjęć oczywiście pokazuj co tam dzisiaj nabroiłeś z Anią... :D
_______
Slow motion.
~Rivia    23.10.2008 @20:34:03
nie chciałam stamtąd wychodzić pięknie tam, zwłaszcza jesienią
pozdrawiam
_______

– Tak więc zostaliście bez pociechy duchowej?
– Jest wódka.
~Sharuta    22.10.2008 @11:13:45
Świetna galeria! Pozdrawiam
~Mysticart    19.10.2008 @22:26:00
dziękuję i pozdrawiam
~dzidek75    19.10.2008 @20:24:28
Ale juz wróciłes?
Jestes na gg?
_______
Zapraszam na http://www.dzidek75.digart.pl
~dzidek75    19.10.2008 @20:17:29
Miałes chyba zaległosci w oceniianiu prac
_______
Zapraszam na http://www.dzidek75.digart.pl
~krzysieksz    17.10.2008 @10:51:04
ok, rozumiem
_______
~magdz    27.09.2008 @23:32:02
patriotycznie... polska ;P
a Ty?
~magdz    27.09.2008 @23:27:18
jesli uda mi sie w srode trafic na aule i nie wywalic sie w drodze po indeks, to tak, 1 rok
~magdz    27.09.2008 @23:23:42
ja mysle
trzeba byc naprawde artysta, ze adres Twojej stronki predzej znalazlam w humaniku niz dziekanat ;-P
~cezarius    27.09.2008 @23:23:30
powiem ci ze na niego nie narzekam
~magdz    27.09.2008 @21:50:41
poobserwuje,
jako ze natknelam sie na adres stronki gdzies na wydziale
~thedayv    26.09.2008 @22:08:48
srać na tą liste ;d przyłaź ;]
~makalu    26.09.2008 @20:21:17
dzięki śliczne.....
_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt